Aflofarm wspiera reklamowo suplementy diety pod marką Sesja

Kreacja utrzymana jest w stylu znanym z kampanii wody Vytautas.

Aflofarm rozpoczął kampanię reklamową suplementów diety Sesja, skierowanych głównie do studentów. Kreacja przypomina nieco spot sprzed kilku lat litewskiej wody Vytautas, który do tej pory można odnaleźć na YouTube.

Jak wynika z naszych informacji, za kreację kampanii, podobnie jak przy pozostałych markach, marketer odpowiada we własnym zakresie. Wsparcie prowadzone będzie głównie w telewizji.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.