CzteryCzwarte zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo

Agencja przygotowała brand design dla leku Polpharmy na zaburzenia erekcji.

W wyniku wygranego przetargu agencja CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo. To lek na zaburzenia erekcji, dostępny bez recepty, produkowany przez Polpharmę.

Jak wskazują autorzy projektu, specjalnie dobrana typografia i symbol komunikują skuteczność i dyskretnie sugerują obszar działania. Design z założenia miał być prosty, z czytelnym geometrycznym podziałem na część z logotypem i nazwą substancji czynnej oraz część opisową, z panelem tekstowym podkreślającym wskazanie, dawkowanie i smak. Zastosowana kolorystyka pozwala na wyeksponowanie charakterystycznego, trójkątnego kształtu tabletki.

Obok dominującej czerni użyto koloru niebieskiego, tradycyjnie kojarzonego z kategorią leków na zaburzenia erekcji. Dodatkowym atutem są niewielkie gabaryty pudełka, uwzględniające potrzebę dyskrecji.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.