Vifon startuje z kampanią reklamową

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Codemedia.

Rusza kolejna kampania zup instant marki Vifon z portfolio Tan Viet International. Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji w postaci dwóch 15-sek. spotów. Kampania została zaplanowana do początku lutego br. 

Dom mediowy Codemedia jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Spoty reklamowe zostały wykorzystane już w zeszłorocznej kampanii, wówczas za ich opracowanie odpowiadała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.