Discovery promuje siódmy sezon "Gorączka Złota"

Przed widzami Discovery Channel premiera najnowszego, siódmego już sezonu kultowego programu "Gorączka Złota".

Nadawca przygotował dedykowaną kampanię promocyjną, w której obok standardowych rozwiązań, znalazły się też aktywności budujące zaangażowanie fanów serii o poszukiwaczach złota.

Discovery Channel przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który opierać się będzie na  mechanice watch&win. W kampanii wykorzystane zostaną również rozwiązania

mobilne - każdy poszukiwacz złota będzie mógł za pomocą swojego smartfona przesiać cenny kruszec, w nagrodę otrzymując dostęp do dodatkowych treści.  

Kolejnym elementem kampanii promocyjnej jest mural 3D o powierzchni 350 metrów kwadratowych, który powstał na ul. Brackiej 25. Dzięki zastosowaniu techniki malarskiej 3D przechodnie dosłownie mogą zajrzeć w głąb kopalni i poczuć emocje, które towarzyszą bohaterom popularnej na Discovery Channel serii „Gorączka Złota”.

Kampania promocyjna siódmego sezonu „Gorączki Złota” obejmuje ponadto: OOH, TV, Video (Facebook i YouTube), wsparcie digital oraz prasę.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.