Discovery promuje siódmy sezon "Gorączka Złota"
Przed widzami Discovery Channel premiera najnowszego, siódmego już sezonu kultowego programu "Gorączka Złota".
Discovery Channel przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który opierać się będzie na mechanice watch&win. W kampanii wykorzystane zostaną również rozwiązania
Kolejnym elementem kampanii promocyjnej jest mural 3D o powierzchni 350 metrów kwadratowych, który powstał na ul. Brackiej 25. Dzięki zastosowaniu techniki malarskiej 3D przechodnie dosłownie mogą zajrzeć w głąb kopalni i poczuć emocje, które towarzyszą bohaterom popularnej na Discovery Channel serii „Gorączka Złota”.
Kampania promocyjna siódmego sezonu „Gorączki Złota” obejmuje ponadto: OOH, TV, Video (Facebook i YouTube), wsparcie digital oraz prasę.
Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?