Media Service Zawada wprowadza magazyn "Lego City"

Tytuł adresowany jest do dzieci i będzie kwartalnikiem.

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy tytuł na licencji Lego - magazyn „Lego City”, adresowany do chłopców i dziewczynek w wieku 6-9 lat. W każdym numerze młodzi czytelnicy znajdą komiks, plakaty, inspirowane komiksem zagadki oraz konkursy z nagrodami.

Z premierowym wydaniem magazynu czytelnicy otrzymają w prezencie dwie oryginalne figurki Lego. Pierwszy numer liczyć będzie 36 stron, a jego cena wyniesie 11,99 zł. „Lego City” będzie kwartalnikiem. Pierwsze wydanie magazynu ukazało się dziś.

Magazyn otrzyma wsparcie promocyjne w postaci kampanii telewizyjnej w kanałach dziecięcych, a także w formie reklam w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada oraz kampanii w internecie (witryny przeznaczone dla dzieci i ich rodziców, serwisy branżowe).

Ewa Woźniak 47 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.