T-Mobile zachęca: wybierz Supernet w Superduecie

T-Mobile uzupełnia portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych o ofertę multi-sim. Reklamuje ją Maja Ostaszewska.

Operator komórkowy T-Mobile Polska uzupełnia portfolio swoich ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych o multi-sim.

W ramach oferty bez telefonu każdy z użytkowników Superduetu otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w kraju, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5 GB Supernetu (pakiet można powiększyć w każdej chwili). Jeszcze efektywniejsze korzystanie z internetu wspomogą aplikacje mobilne niezużywające pakietu danych (tj. Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk).
Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł.

– Superduet odpowie na potrzebę rynku, która do tej pory nie była właściwie zagospodarowana, co wiemy z rozmów z klientami. Dostosowywaliśmy ofertę, bardzo mocno słuchając ich opinii, co zadecydowało np. o tym, że wprowadziliśmy pakiety danych oddzielne dla każdego użytkownika oraz zapewniliśmy większą elastyczność w ofertach z telefonami - mówi Piotr Markowski, odpowiedzialny za marketing B2C w T-Mobile Polska.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina - “Don’t Worry Be Happy”. 30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich.

Koncepcję i kreację stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, działania w internecie wspiera zaś LiquidThread. Za kreacje BTL odpowiada agencja Arc Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.