Influencerzy wspierają Pizzę Hut

Deloitte Digital rozpoczął nową aktywację dla swojego klienta.

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową "Festiwal pizzy”. Nowa odsłona potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. W tym roku do współpracy zaproszono znanych influencerów: Mamiko, Karola Paciorka oraz Karola Lewandowskiego, autora bloga Busem Przez Świat, którzy wesprą działania marki.

Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym Bomaye przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym Media Direction OMD oraz influencerami.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.