Frosta kontynuuje kampanię w mediach

Producent podkreśla brak konserwantów w swoich produktach i pochodzenie z certyfikowanych łowisk.

Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Frosta. Kampania ma odsłony w stacjach radiowych, telewizyjnych i w internecie. Nadal bohaterem spotu jest Piotr z Frosty. Promuje popularne portfolio i nowości.
Bohaterami nowej odsłony kampanii promocyjnej są Złote paluszki rybne, gama szpinaków oraz jedna z najnowszych serii w portfolio produktowym firmy - warzywa w kartonikach. Hasłem, które przyświeca kampanii, jest "100 proc. naturalnego smaku". To polityka marki, która ma gwarantować wysoką jakość mrożonek bez barwników, bez aromatów i bez wzmacniaczy smaku.  
Kampania reklamowa została zaplanowana do 9 kwietnia. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, takich jak: TVP, TVN oraz Polsat, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Reklamy będzie można spotkać także w wybranych stacjach radiowych oraz na platformach VoD i YouTube.
Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Wire z Hamburga. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.