Klasyka Subwaya wsparta kampanią

Za przygotowanie akcji odpowiadają Q&A Communiations oraz Maxus.

Subway rusza z kolejną promocją swoich produktów. W ramach akcji "The Classics" w promocyjnej cenie są dostępne kanapki B.L.T. oraz Spicy Italian, które należą do żelaznych pozycji w menu sieci. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania sandwiczy. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i POS. Kampanię wpiera animowany spot, który nawiązuje do poprzednich kreacji video marki oraz do klasyki filmowej. Będzie on wykorzystywany w social media. 

Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i e - PR oraz stworzenie materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.

Subway ma obecnie w Polsce 100 restauracji, a kolejne 10 jest w budowie.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.