Lidl redukuje sól i cukier w swoich produktach

Sieć dyskontowa chce działać w trosce o zdrowie konsumentów - przyjęła zobowiązanie o redukcji soli i cukru o 20 proc. do 2025 r.

Sieć dyskontowa Lidl Polska poinformowała, że wprowadza prozdrowotne zmiany w asortymencie. Jak zapewnia biuro prasowe sieci, w trosce o zdrowie klientów przyjęto zobowiązanie o redukcji zawartości soli oraz cukru w produktach marek własnych Lidla o 20 proc. – cel ten planowany jest do osiągnięcia do 2025 r. (rozumiany jako obniżenie w całym kupowanym asortymencie marek Lidla średniej ważonej zawartości dodawanego cukru oraz soli o 20 procent).
Sieć należy do ścisłej czołówki reklamodawców w Polsce - wg danych Kantar Media w minionym roku sieć wydała na reklamę w różnych mediach ponad 689 mln zł w porównaniu z ponad 529 mln zł w roku 2015.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.