Pedigree sponsorem programu "Misja pies" w TVN

Sponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.

Marka Pedigree będzie sponsorem programu "Misja pies" w TVN – jednej z trzech głównych nowości w wiosennej ofercie programowej stacji. Pozycja pojawi się na antenie w marcu. Program poprowadzi modelka Joanna Krupa. "Misja pies" skierowana jest do miłośników czworonogów. Prowadząca wraz z behawiorystą będzie pomagać właścicielom psów w wychowaniu zwierząt. Pojawi się też temat adopcji psów ze schroniska.

Oprócz tradycyjnej komunikacji wokół produkcji bohaterowie programu "Misja pies" otrzymają od sponsora zestawy wyprawki oraz porady na temat żywienia zwierząt. Szczegóły handlowe TVN i sponsora nie zostały ujawnione.

TVN wyemituje wiosną 12 odcinków programu. Nadawca nie wyklucza kontynuacji.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.