GoldenSubmarine rozpoczyna współpracę z marką Monte

To trzecia marka firmy Zott, dla której pracuje ta agencja.

GoldenSubmarine pracuje dla Monte, marki należącej do firmy Zott. W ramach tej współpracy agencja przygotowała, dostępny na stronie www.monte.com/pl/, konkurs "MONTErzy" oraz kampanię promującą akcję.

"MONTErzy" to konkurs, w którym amatorzy Monte mogą stworzyć swój smak oraz opakowanie produktu. Zwycięski projekt ma szansę pojawić się na półkach sklepowych w całej Polsce. Dodatkowo uczestnicy mogą wygrać konsolę PS4 lub bon na zakupy w sklepie Toys4boys.pl.

Akcja potrwa do 12 lutego.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat (Denstu Aegis Network Polska).

Monte to już trzecia marka firmy Zott, która zdecydowała się na współpracę z GoldenSubmarine. Wcześniej agencja obsługiwała już kampanie i konkursy marek Jogobella oraz Belriso.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.