H&M zaprasza amatorów sportu do Teatru Dramatycznego w Warszawie

Autorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland.

H&M organizuje specjalny event, który ma promować sportową linię ubrań. Wydarzeniem "H&M Kultura Fizyczna" marka chce przybliżyć ją klientom i zaangażować do wspólnej aktywności. Event odbędzie się 4 i 5 lutego we wnętrzach Teatru Dramatycznego w Warszawie. Na uczestników czeka główna scena teatru, która jednocześnie pomieści 60 ćwiczących osób. Dodatkowo wygospodarowane zostaną przestrzenie dla sklepu H&M, rejestracji, szatni, drugiej sali do ćwiczeń oraz chillout roomu. Uczestnicy za spalone podczas ćwiczeń kalorie otrzymają punkty, które będą mogli wymienić na ubrania ze sportowej linii H&M. 

Do akcji zaangażowano digital influcenerów: Zuzę Kołodziejczyk, Nikodema Rozbickiego, Leszka Stanka i Klaudię Szafrańską (Xxanaxx), oraz trenerów sportu, m.in. siostry ADiHD, Fit and Jump, MyFitness.pl, Jacka Bilczyńskiego, Kasię Dziurską, Hangar 646, Oh Lala, Fit Lovers, Szpilki na Siłowni i innych.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Autorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland, a za jego organizację odpowiada The Production.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.