Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Mistrz Polski freeskiingu ma utożsamiać ducha marki.

Szczepan Karpiel-Bułecka, Mistrz Polski freeskiingu, został ambasadorem marki Honor, drugiej marki m.in. smartfonów produkowanych przez firmę Huawei.

- Zgodnie z hasłem "Honor for the brave" chcemy inspirować do podejmowania wyzwań i realizacji śmiałych celów. Szczepan Karpiel-Bułecka jest ucieleśnieniem ducha marki Honor. Dla niego sport to więcej niż pasja. To styl życia, który wymaga od niego wytrwałości i odwagi, ale daje też wielką frajdę - mówi Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Polska.

To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego br. w Białce Tatrzańskiej.

Freeskiing to dyscyplina narciarstwa polegającego na skakaniu na skoczniach i wykonywaniu w powietrzu ewolucji oraz trickach w snowparkach. Karpiel-Bułecka jest wielokrotnym Mistrzem Polski, a także uczestnikiem zawodów Pucharu Świata FIS oraz srebrnym medalistą 23. Zimowej Uniwersjady 2013 r. w Trydencie.

Działania marketingowe z jego udziałem Huawei Polska zaplanował do maja br. Jako ambasador marki jest bohaterem filmów na YouTube oraz fanpage'u Honor Polska na Facebooku. Zaplanowano także dodatkowe aktywności contentmarketingowe oraz długofalowe działania PR.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.