Cinkciarz.pl globalnym sponsorem UEFA Euro U21

Tym razem spółka obejmuje opieką rozgrywki dla młodszych graczy.

Cinkciarz.pl został globalnym sponsorem Mistrzostw Europy piłkarzy w wieku do 21 lat, które w czerwcu br. odbędą się w sześciu polskich miastach. Spółka zaprezentuje swoją międzynarodową markę Conotoxia fanom futbolu na całym świecie i chce umocnić swoją pozycję w Polsce.
Finały piłkarskich Mistrzostw Europy U21 odbywają się co dwa lata. Na początku 2015 r. Komitet Wykonawczy UEFA zdecydował, że w czerwcu 2017 r. po raz pierwszy gospodarzem turnieju będzie Polska. Także po raz pierwszy weźmie w nim udział 12 najlepszych europejskich reprezentacji narodowych U21. Dotychczas w finałach rywalizowało tylko osiem drużyn.
Finaliści mistrzostw zagrają 16-30 czerwca br. na stadionach w: Bydgoszczy, Gdyni, Kielcach, Krakowie, Lublinie i Tychach. Za organizację tegorocznych rozgrywek odpowiadają UEFA, PZPN oraz miasta gospodarze.
Wśród globalnych sponsorów UEFA Euro U21 znajdują się m.in. Coca-Cola, McDonald’s i Adidas. Cinkciarz.pl to pierwsza w historii polska firma w tym gronie. Podczas wydarzenia promować będzie m.in. brand Conotoxia, skierowany na światowe rynki. Marka będzie widoczna m.in. na turniejowych bandach przy murawie, biletach, ściankach prasowych, programach meczowych i na oficjalnej stronie UEFA Euro U21. Spółka Cinkciarz.pl nabyła na wyłączność prawa do aktywacji sponsoringowych w kategorii wymiany walut, przekazów pieniężnych, płatności oraz usług Forex.
Conotoxia jest instytucją finansową, która świadczy usługi przekazów pieniężnych i wkrótce dołączy do oferty możliwość dokonywania płatności.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.