Łowicz stawia na dobroczynność owoców

Maspex kontynuuje wsparcie dla marki dżemów Łowicz.

Ruszyła kolejna kampania marki Łowicz. Główny komunikat ma się skupiać na prozdrowotnej mocy owoców wykorzystywanych do produkcji dżemów marki z portfolio Maspeksu.
W spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno: dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką swoich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą ujęcia owoców, które po wydobyciu ze słoiczka eksplodują mocą swoich właściwości. Przekaz dodatkowo wzmacnia doniosła muzyka – fragment opery Lakmé.
Kampania wystartowała na początku lutego. Za kreację odpowiada Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.