UPC: "Król internetu jest tylko jeden"

Operator kablowy rusza z nową kampanią reklamową, która będzie prowadzona m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży.

UPC Polska, operator największej w kraju sieci kablowej, rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem: "Król internetu jest tylko jeden!".

Hasło odnosi się do rankingu szybkości internetu zamieszczonego na portalu SpeedTest.pl.

W ubiegłym roku użytkownicy portalu SpeedTest.pl zmierzyli prędkość swoich łączy ponad 20 milionów razy. Usługa dostępu do internetu od UPC zajęła pierwsze miejsce w kategorii ogólnej, a klienci operatora osiągnęli średni wynik 44,65 Mb/s.

UPC Polska przekonuje, że to efekt stałych inwestycji UPC w jakość usług, a także w zasięg szerokopasmowej infrastruktury, która dociera już do 3,1 mln gospodarstw domowych w kraju. Dzięki temu wszyscy klienci UPC Polska mogą korzystać z internetu o szybkości do 250 Mb/s, a biznesowi nawet do 600 Mb/s (przy prędkości wysyłania do 60 Mb/s).

Kampanię przygotował operator we własnym zakresie, a ona będzie prowadzona m.in. w radiu, mediach społecznościowych i w salonach sprzedaży UPC Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.