Knorr startuje z aktywacją konsumencką

Konsumenci rymują z youtuberem Cyber Marianem.

Wystartowała aktywacja konsumencka marki Knorr z portfolio Unilevera pod hasłem "Smak dopisuje". W centrum aktywacji znajdują się snacki z portfolio marki. W działaniach bierze udział Cyber Marian - jeden z youtuberów.
"Smak dopisuje” opiera się na mechanizmie konkursowym. Konsumenci, którzy chcą mieć szansę na wygraną, muszą zakupić dowolne Knorr Nudle, Knorr Gorący Kubek lub Knorr Danie w Kubku i zachować paragon. Konkurs odbywa się na stronie WWW. Tam Cyber Marian, influencer zrzeszony w Talent Media, zaprasza do wspólnego rymowania. Należy dopisać rym do frazy zaproponowanej przez youtubera i wysłać zgłoszenie. Codziennie wybierane są dwa rymy – ich autorzy otrzymają po 300 zł, a zwycięskie teksty zostaną opublikowane w profilu Knorra w Facebooku.
Celem aktywacji jest zwrócenie uwagi grupy docelowej na kategorię i zapoznanie jej z portfolio produktów. Współpracę koordynuje Hash.fm. Konkurs wystartował 1 lutego, a kończy się 31 marca. Za kreację i obsługę akcji "Smak dopisuje” odpowiada agencja Los Mejores. Za opiekę PR odpowiada Yellowcups.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.