Małżeństwo Lewandowskich inwestuje w portal ślubny

Robert i Anna Lewandowscy zainwestowali 3,5 mln zł w serwis ślubny Wedding.pl.

Jak poinformował "Puls Biznesu", Fundusz Protos VC, w którym inwestują m.in. Anna i Robert Lewandowscy, kupił za 3,5 mln zł udziały w serwisie Wedding.pl. Jak zapewnił Paweł Sala, założyciel i współwłaściciel Wedding.pl, małżeństwo Lewandowskich zna serwis, wspiera go i świadomie w niego zainwestowało.
Portal oferuje klientom m.in. sprzedaż sukni ślubnych i aplikację, która pomaga zorganizować wesele.
Wedding.pl reklamuje się jako "portal ślubny numer 1 w Polsce”. Na stronie możemy znaleźć oferty sukien ślubnych i bloga, który ma służyć przyszłym małżonkom jako poradnik i inspiracja w przygotowaniach do ślubu i wesela. Serwis oferuje także bezpłatną aplikację, która ułatwia oszacowanie budżetu, ustawienie stołów i stworzenie listy zadań ślubnych. Przedstawiciele firmy chwalą się na stronie liczbą 260 tys. pobrań.
Kupno udziałów w Wedding.pl to nie pierwsza inwestycja polskiego piłkarza i jego żony w portal internetowy. Za pośrednictwem Protos VC Lewandowscy zainwestowali już m.in. w internetową galerię handlową, aplikację poświęconą wyprzedażom garażowym i platformę, która działa jako bazar rolniczy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.