Influencerzy wspierają promocję serialu "Złomowisko PL"

Za kampanię dla Discovery Channel odpowiada LiquidThread.

"Złomowisko PL” to serial dokumentalny o zbieraczach złomu, którego pierwszy odcinek widzowie mogli obejrzeć wczoraj na Discovery Channel o godz. 22.
W działania promujące serię w internecie zostali zaangażowani polscy youtuberzy: Cyber Marian, ŚmiechawaTV i Chwytak, którzy razem z bohaterami stworzyli filmy odwołujące się do tematyki programu. Każdy ze spotów utrzymany jest w estetyce i w stylu charakterystycznym dla danego influencera.
Oprócz trailera opublikowany został także teledysk w wykonaniu Chwytaka oraz Making of autorstwa youtuberów z kanału ŚmiechawaTV. Materiały zostały opublikowane jednocześnie na trzech zasięgowych kanałach youtuberów – każdy film na końcu przekierowuje do dwóch pozostałych i jest uzupełnieniem dla opowiedzianej historii.
W ramach kampanii influencerzy prowadzą działania na swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja LiquidThread.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.