Czy można sprzedawać drewniane okna, jednocześnie bawiąc? W tak konserwatywnej branży jak budownictwo jest to prawie niemożliwe.

Prawie, ponieważ od ponad miesiąca na YouTube trwa zimowa kampania marki Sokółka Okna i Drzwi.

YouTube jest największym serwisem video online w Polsce, z którego korzysta ponad 80% polskich internautów. Fundamentem YouTube jest rozrywka, to właśnie ją najczęściej konsumują użytkownicy serwisu. W związku z tym marka Sokółka postanowiła wpisać się w rozrywkowy charakter YouTube, w zabawny sposób przedstawiając zalety okien drewnianych, łącząc produkt, humor oraz konwencję suchych żartów. Oprócz głównego spotu - strategii określanej przez Google jako HERO, stworzono również serię filmów HELP przedstawiających zalety okien drewnianych. Dzięki temu potencjalny klient może sam znaleźć jeszcze więcej interesujących go informacji na kanale marki. Kampania ma na celu zwiększenie sprzedaży okien drewnianych oraz poprawienie rozpoznawalności marki Sokółka wśród grupy docelowej. Główną osią zasięgu jest kampania mediowa, wykorzystująca pokrycie całej ścieżki zakupowej użytkownika oraz zaawansowane funkcje targetowania AdWords. Dzięki temu już w pierwszych tygodniach kampanii liczba zapytań ofertowych zwiększyła się o 330% w porównaniu do analogicznego okresu w latach poprzednich.

Strategia: Agencja Interaktywna Discipline
Kreacja: Agencja Interaktywna Discipline
Media: Agencja Interaktywna Discipline


Spot główny kampanii:

 

Sokółka Okna i Drzwi jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na polskim rynku. Istnieje od 45 lat. Wśród produktów znajdują się okna i drzwi tarasowe– drewniane oraz drewniano-aluminiowe. Najwyższej jakości, zaawansowane technologicznie wyroby dostępne są w Polsce i zagranicą. Eksportowane są do 18 krajów Europy, Ameryki Północnej i Australii, m.in. Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Kanady, Włoch, Niemiec, Francji, Izraela, Rosji, Norwegii, Szwajcarii.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.