Lindt planuje randki

Agencja LiquidThread przygotowała nietypową aktywację dla pralinek Lindor z okazji walentynek.

Agencja LiquidThread opracowała aktywację dla pralinek Lindor (Lindt) z okazji walentynek. W konkursie "Idealna randka z Lindorem” do wygrania są trzy wyjątkowe wieczory. Marka proponuje trzy pomysły spędzenia wyjątkowych wieczorów: kolację w domowym zaciszu, kolację w w zabytkowym tramwaju i randkę w escape roomie. Aby wygrać jedną z nich, należy odwiedzić stronę marki i odpowiedzieć na pytanie.
Lindor nagrodzi najciekawsze odpowiedzi i zajmie się organizacją walentynkowego wieczoru. Jak zapewnia biuro prasowe, zadba o romantyczny nastrój, scenografię, oprawę muzyczną oraz menu. Aktywacja jest wspierana kampanią display oraz komunikacją w social mediach. Strategię komunikacji oraz kreację przygotowała agencja LiquidThread, za media odpowiada Starcom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.