Biedronka ogłasza trzecią edycję konkursu Piórko

Jeronimo Martins Polska po raz kolejny wesprze autorów i ilustratorów książek dla dzieci.

Sieć Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ogłosiło trzecią edycję konkursu Piórko dla autorów książek i ilustratorów dla dzieci. Na laureatów obu kategorii czeka nagroda finansowa - 100 tys. dla każdego zwycięzcy, a także wydanie książki na podstawie wyłonionych prac oraz jej promocja w sklepach sieci. 

Celem konkursu jest stworzenie ciekawej i wartościowej książki dla dzieci, ale również promocja czytelnictwa. Tegoroczna edycja ponownie stawia na rozwój emocji dziecięcych i podnoszenie sprawności w ich komunikowaniu. Oceną nadesłanych na konkurs książek zajmie się specjalnie do tego powołana Kapituła Nagrody. Zasiądą w niej osoby związane zawodowo z literaturą i ilustracją dziecięcą. 

Autor najlepszego tekstu, wyłonionego przez Kapitułę Nagrody, zostanie ogłoszony 8 czerwca br. Tego samego dnia startuje również drugi etap konkursu skierowany do ilustratorów. Wyniki drugiego etapu zostaną ogłoszone 24 sierpnia.

Łącznie w dwóch edycjach konkursu Piórko zgłoszonych zostało ok. 10 tys. prac tekstowych i graficznych. Książki wydane w ramach konkursu ("Szary domek" Katarzyny Szestak z ilustracjami Natalii Jabłońskiej oraz "Córka bajarza" Moniki Radzikowskiej z ilustracjami Moniki BIałej sprzedały się w ponad 65 tys. egzemplarzy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.