Hochland rusza z rozległą akcją promocyjną

Promocja na piątkę dostanie silne wsparcie marketingowe.

Hochland, producent serów, od początku marca wystartuje z promocją serów topionych pod hasłem "Hochland na piątkę!”. Każdy zakupiony ser topiony Hochland w promocyjnym opakowaniu ma dawać gwarantowane 5 zł do wydania u partnerów promocji.
Aby wziąć udział w promocji, należy zarejestrować kod z naklejki/opakowania na specjalnej stronie internetowej, wybrać partnera i pójść na zakupy, żeby skorzystać ze zniżki.
Partnerami promocji "Hochland na piątkę!” są znane marki. Do współpracy zostały zaproszone: Cinema City, Home & You (sieć z artykułami wyposażenia wnętrz), Merlin.pl i Superpharm.
Celem zaplanowanej promocji "Hochland na piątkę!” jest zachęcenie konsumentów do zakupu serów topionych marki Hochland, zwiększenie sprzedaży oraz częstotliwości zakupów serów topionych, a także umocnienie marki Hochland na pozycji lidera w tej kategorii.
Podczas trwania promocji przygotowane zostało również silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, radiu, internecie, mediach społecznościowych oraz kinach sieci Cinema City. W punktach sprzedaży w całej Polsce umieszczone zostaną także materiały POS. Promocja "Hochland na piątkę!” i wsparcie komunikacyjne potrwają od początku marca do końca maja br. Za przygotowanie akcji odpowiada Brandplace, a za zakup mediów - Value Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.