Historia prawdziwej miłości - początek nowej kampanii Publicisu dla Renault Polska [wideo]

Ruszyła roczna kampania Renault, która będzie się składać z filmowych opowieści o ludziach z pasją.

Agencja Publicis Poland przygotowała nową kampanię dla Renault zatytułowaną "True Stories”. Jej ideą jest prezentowanie prawdziwych, inspirowanych samochodami Renault, historii ludzi obdarzonych pasjami. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault. Pierwszą odsłoną zaplanowanych na cały rok działań jest historia prawdziwej miłości Damiana i Sonii.

Kampania obejmie działania w internecie i kinach. Pierwszą odsłonę prawdziwych historii wspierał także walentynkowy konkurs. O szczegółach marka informować będzie na swoim profilu w Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl.

Zakupem mediów dla Renault zajmuje się OMD. Produkcję pierwszego filmu powierzono domowi produkcyjnemu Truskavka.

Ewa Woźniak 62 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.