Już dziś startuje IV edycja konkursu dla młodych filmowców Papaya Young Directors!

Nieważne, gdzie stawiasz kamerę. Ważne jest - po co? - Krzysztof Kieślowski

Papaya Young Directors to jedyny na polskim rynku konkurs na realizację krótkiego filmu reklamowego skierowany do młodych reżyserów. Polega na napisaniu treatmentu i zrealizowaniu reklamy, której    
tematem są marki lub produkty sponsorów.

Konkurs ruszył w poniedziałek, 20 lutego. Od tego dnia do 17 marca organizatorzy czekają na zgłoszenia od uczestników. Po zalogowaniu się w panelu użytkownika na stronie www.papayayoungdirectors.com  będzie można pobrać creative startery sponsorskie.

Prace można pisać w  teamach maksymalnie trzyosobowych. Wszystkie prace będą mieć nadany indywidualny numer i będą anonimowe. Prace ocenią dyrektorzy kreatywni  agencji reklamowych i twórcy z branży filmowej i reklamowej (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, montażyści) i wybiorą najlepsze do realizacji filmów. Następnie reżyserzy mają miesiąc na realizację filmu. Biorą też udział w specjalnie przygotowanych dla nich warsztatach z profesjonalistami. Oprócz tego organizator zapewnia określony budżet na produkcję filmu, wsparcie produkcyjne, postprodukcyjne i nadzór merytoryczny.        
    
W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł.   

Jedynym kryterium jest wiek – 18-35 lat (liczone rocznikowo).    

Grand Prix 30 000 zł        
I Nagroda 20 000 zł    
II Nagroda 10 000 zł  

Oprócz nagród głównych twórców czekają dwie nagrody specjalne, obie o wartości 10 000 zł – Nagroda Heliografu oraz Nagroda Panavision.       


Iwona Bielecka - Konkurs Papaya Young Directors to przede wszystkim dobra zabawa i pole do   kreatywnego spełnienia się na każdym etapie. Na pewno nie należy na siebie nakładać żadnych  ograniczeń i zdecydowanie robić to, co podpowiada serce, a nie rozum. Jeśli kochasz tworzyć, to   niezależnie od wyniku, poczujesz, że było warto.    


Finałowe filmy i zwycięzców poznamy na gali IV edycji konkursu 7-go czerwca.        
    
Zgłoś się do konkursu - www.papayayoungdirectors.com
    

Tegoroczni sponsorzy to duże, prestiżowe marki. Każda z nich reprezentuje wyjątkową jakość i  wartości, dzięki czemu brief’y będą inspiracją i wyzwaniem do  tworzenia odważnych kreacji. Młodzi   filmowcy zmierzą się z creative starterami od: Allegro, Link 4,  Co Jest Grane 24, Radio Zet Chilli,    Hortex, Black Red White, Rossmann, Mastercard i Huawei.        

Partnerami są: Filmpro, Unstock, Heliograf, Panavision Polska, Apollo Music, Xantus oraz PSC    
Stowarzyszenie Autorów Zdjęć Filmowych.        
   
Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Papaya Films, niezależny dom  produkcyjny  specjalizujący się w produkcji treści sponsorowanych i autorskich, filmów reklamowych oraz    
teledysków. Papaya istnieje na polskim rynku od roku 2006.  Swoje produkcje realizuje na całym    świecie, prowadząc równocześnie biuro w Warszawie,  Nowym Jorku oraz Londynie. Papaya     wielokrotnie była nagradzana na konkursach lokalnych oraz międzynarodowych; Dom Produkcyjny    Roku KTR  2012 i 2016.    

 

Zwycięzcy III edycji konkursu Papaya Young Directors:

  • Grand Prix & Nagroda Heliografu za zdjęcia:

O2, reżyser: Iwona Bielecka, autor zdjęć: Mikołaj Syguda

 I nagroda:

Rossmann, Bartosz Kozera, Tomasz Musiał, Aleksandra Wicek

II nagroda:

H&M, Weronika Ławniczak

Wyróżnienie Papaya Young Directors:

Allegro, Paweł Zdanowski

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.