Valkea Media dla Wojasa

Producent obuwia zlecił firmie wykonanie magalogu, który dokonuje kompilacji treści magazynowych i katalogowych.

Na rynek trafił nowy projekt Valkea Media przygotowany dla marki Wojas. To rodzaj magalogu, który dokonuje kompilacji treści magazynowych i katalogowych.
Znajdują się w nim m.in. odniesienia do najnowszych trendów ze światowych pokazów oraz treści poradnicze, które mają mocno odróżniać się od tego typu kontentu prezentowanego w rynkowych miesięcznikach oraz tygodnikach. Ważnym elementem wydawnictwa mają być kompozycje, pozwalające przedstawić produkty firmy Wojas w sposób wizualnie intrygujący - zapewnia Valkea Media. Wewnątrz znajdziemy również wywiady z ambasadorami marki – Barbarą Kurdej-Szatan i Sebastianem Karpielem-Bułecką, oraz informacje dotyczące anatomii butów i procesu ich produkcji. Magazyn dystrybuowany jest w salonach Wojas nie tylko na rynku polskim, ale też słowackim i czeskim.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.