Hochland wesprze nowości w portfolio Almette

Almette z rzodkiewką oraz szpinakiem i czosnkiem wsparte kampanią.

Firma Hochland poszerza portfolio serków Almette o dwa nowe warianty smakowe: z rzodkiewką oraz ze szpinakiem i czosnkiem.
Producent zapewnia, że serki nie zawierają zagęstników, barwników i konserwantów.
Nowe smaki w portfolio Almette uzyskają szerokie wsparcie marketingowe, a głównym elementem spajającym wszystkie kanały promocji jest rekomendacja kucharza młodego pokolenia – Davida Gaboriauda. Jego wizerunek pojawi się także na opakowaniach dwóch nowych smaków. Działania reklamowe rozpoczną się w kwietniu i potrwają trzy miesiące. Na ten czas zaplanowano kampanię w telewizji oraz internecie. Nowe smaki komunikowane będą także na materiałach POSM, w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube), w ramach ogólnopolskich akcji ambientowych i spotkań śniadaniowych. Przewidziano także działania PR. Za aktywności marketingowe odpowiada agencja Grasp Group, a za planowanie mediów Value Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.