Pilsner Urquell rusza z kampanią "Wzór piwnego smaku"

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią "Wzór piwnego smaku". Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsner Urquell. Filmy mają podkreślać kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji oraz bezkompromisowość.

Kampania będzie komunikowana za pomocą mediów społecznościowych. Filmy będą publikowane na profilu marki na Facebooku oraz na stronie WWW. Kampanię będą również wspierać działania digital prowadzone w portalach horyzontalnych oraz serwisach VoD (m.in. Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl).

W ramach kampanii powstała również specjalna sekcja w serwisie Gazeta.pl. Działania online wspiera kampania prasowa w "Logo" i "Dużym Formacie".

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To - Linked by Isobar. Spoty wyprodukował Dynamo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.