Magazyn "Jamie" będzie miał relaunch
Pismo ma być inaczej targetowane - do "urban female foodies".
Brytyjski magazyn o jedzeniu "Jamie" w tym tygodniu ukaże się na rynku w nowej odsłonie. Magazyn przechodzi relaunch i ma być adresowany do "urban female foodies". Wydawcą jest Hearst. Relaunch poprzedziło osiem miesięcy badań rynku przeprowadzonych przez agencję Hearst Made we współpracy z działem marketingu tego wydawcy.
Od 1 marca tytuł ma być bardziej ekskluzywny, cała gazeta ma być "wyższa" o 1,5 cm, żeby wyróżniać się na półkach i w kiosku.
Magazyn "Jamie" odnotował 5-proc. wzrost sprzedaży w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
Od 1 marca tytuł ma być bardziej ekskluzywny, cała gazeta ma być "wyższa" o 1,5 cm, żeby wyróżniać się na półkach i w kiosku.
Magazyn "Jamie" odnotował 5-proc. wzrost sprzedaży w ciągu ostatnich 6 miesięcy.
Komentarze
Artykuły powiązane