Głos Zenka Martyniuka promuje Vox FM

Dziś startuje kampania wizerunkowa stacji pod hasłem "W rytmie hitów".

Dzisiaj startuje kampania wizerunkowa Radia Vox FM pod hasłem "W rytmie hitów”, która potrwa do końca bm. W spocie z udziałem prezenterów stacji wykorzystano piosenkę zespołu Akcent "Przez twe oczy zielone”.
Bohaterami spotu reklamowego są słuchacze stacji podróżujący w imprezowej atmosferze miejskim autobusem. Wiosenna kampania ma podkreślać charakter radia skierowanego do szerokiej grupy odbiorców odnajdujących zabawę i pozytywne emocje w prezentowanym formacie muzycznym.
Za scenariusz spotu telewizyjnego oraz jego realizację odpowiada agencja Las Rąk. Kampania radia Vox FM ma zasięg ogólnopolski. Obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV Puls, pakiet TVN Mix Dorośli, Polsat Mix Ogólny, Vox Music TV, Polo TV, Fokus TV, Nowa TV, 8TV), Internet (m.in.Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratordom.pl, Urządzamy.pl, Mowimyjak.pl, Beszamel.pl, WymarzonyOgrod.pl, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl), kino (Multikino, Cinema City, Helios). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.