Głos Zenka Martyniuka promuje Vox FM
Dziś startuje kampania wizerunkowa stacji pod hasłem "W rytmie hitów".
Bohaterami spotu reklamowego są słuchacze stacji podróżujący w imprezowej atmosferze miejskim autobusem. Wiosenna kampania ma podkreślać charakter radia skierowanego do szerokiej grupy odbiorców odnajdujących zabawę i pozytywne emocje w prezentowanym formacie muzycznym.
Za scenariusz spotu telewizyjnego oraz jego realizację odpowiada agencja Las Rąk. Kampania radia Vox FM ma zasięg ogólnopolski. Obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV Puls, pakiet TVN Mix Dorośli, Polsat Mix Ogólny, Vox Music TV, Polo TV, Fokus TV, Nowa TV, 8TV), Internet (m.in.Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratordom.pl, Urządzamy.pl, Mowimyjak.pl, Beszamel.pl, WymarzonyOgrod.pl, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl), kino (Multikino, Cinema City, Helios). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Komentarze
Artykuły powiązane