Lubella rusza z kampanią

Marka Maspeksu podsuwa konsumentom tysiąc pomysłów na makaronowe dania.

Wystartowała nowa kampania marki makaronów Lubella z portfolio Maspeksu. W ramach nowych aktywności Lubella zachęca do korzystania z różnorodności sezonowych składników i podpowiada, jak wyczarować z nich makaronowe dania. Pierwsza tegoroczna reklama otwiera cykl komunikacji "Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok.
Kampania Lubelli nawiązuje nie tylko do produktów sezonowych, ale także do poszczególnych okazji, jakie towarzyszą nam w kuchni w ciągu roku. Lubella ma inspirować do próbowania nowych potraw, a także do spędzania czasu razem, podczas wspólnego gotowania. Pierwsza, zimowa propozycja marki to pomysł na rozgrzewającą kolację dla dwojga. 
Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej – ta formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii.
Za kreację działań odpowiada GPD Agency. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Mindshare.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.