Nowa kampania oferty prądu i gazu od PGNiG

To już trzecia kampania od października ub.r. PGNiG chwali się rezultatami.

PGNiG Obrót Detaliczny, czyli spółka z grupy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa odpowiedzialna za sprzedaż gazu ziemnego odbiorcom indywidualnym, rusza z kolejną, trzecią już od października ub.r., kampanią reklamującą ofertę sprzedaży prądu i gazu w pakiecie nazwanym PiG. Ma ona na celu wzmocnienie świadomości pakietu PiG oraz zaprezentowanie go jako oferty najlepszej na rynku – proponującej prąd i gaz tańszy o 6 proc.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil. Zakupem mediów firma PGNiG Obrót Detaliczny zajmowała się samodzielnie.

PGNiG chwali się dobrymi wynikami badań swoich reklam. - Przebadany przez nas nowy spot pakietu PiG zajmuje pierwsze miejsce wśród 324 reklam z bazy firmy Neuroidea, która realizowała badanie eyetrackingowe, facetrackingowe i przeprowadzała wywiady z respondentami. Wygrywamy pod względem oceny atrybutów takich jak utożsamianie się z marką, komunikacja marki godnej polecenia i zaufania oraz wiarygodność reklamy – wskazuje Wiktor Urban, kierownik marketingu marki i promocji PGNiG OD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.