Żywiec Zdrój lekko zilustrowany

Marka z portfolio Danone eksponuje kobiece akcenty w nowej akcji specjalnej.

Wystartowała akcja promocyjna marki Żywiec Zdrój z portfolio Danone. Aby zainspirować kobiety do wyrażenia siebie, marka zaprosiła do współpracy ilustratorkę mody Annę Halarewicz, która zaprojektowała kolekcję etykiet dla wariantu wody lekko gazowej. Teraz marka zaprasza do współpracy konsumentki.
W ramach nowej kampanii wody Halarewicz zaprojektowała kolekcję dziesięciu etykiet, z których pięć można znaleźć bezpośrednio na produktach dostępnych w regularnej sprzedaży. Pozostałe projekty są elementem konkursu internetowego dla konsumentek. Ich zadaniem będzie dokończenie zdania "Jestem lekko…”, który ma podkreślać kobiecy nastrój i delikatny charakter wody lekko gazowanej. Spośród zgłoszeń jury wybierze najciekawsze hasła. Ich autorki otrzymają nagrodę – swój portret stworzony przez Annę Halarewicz. W konkursie oceniane będą kreatywność, pomysł i spójność hasła z projektem. Akcja potrwa do 20 marca.
Dodatkowo marka Żywiec Zdrój zaprasza konsumentki do odwiedzenia w dniach 11-12 marca CH Arkadia w Warszawie, gdzie w specjalnej lekkiej strefie Żywiec Zdrój możliwe będzie szybkie przygotowanie i odebranie spersonalizowanej butelki z unikatową etykietą odzwierciedlającą drugą naturę każdej z konsumentek.
Koncept kreatywny i działania w internecie przygotowała agencja VML Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Natomiast działania public relations prowadzi agencja Havas PR.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.