Lemoniada Kubusia promuje miasta

Na rynek powraca sezonowy produkt Maspeksu - tym razem w opakowaniu z symbolicznymi postaciami z legend o miastach.

Na rynek trafia ponownie lemoniada linii Kubuś Play z portfolio Maspeksu. Kubuś do oferty wprowadza lemoniadę w dwóch orzeźwiających smakach, a na każdej etykiecie znajdziemy kolorowe grafiki z symbolami polskich miast, które mają pobudzać wyobraźnię.
Napój można kupić w smakach cytryna-truskawka i cytryna-limonka. Jak podkreśla producent, napoje są dostępne w 20 wersjach, które poprowadzą przez ciekawe polskie miasta. Sugerowana cena detaliczna za butelkę PET o pojemności 400 ml to 2,19 zł. Firma nie informuje o przewidywanym wsparciu komunikacyjnym dla produktu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.