Bosch startuje z wiosenną kampanią zmywarek

Marka z portfolio BSH przygotowuje wspólne działania z marką Finish.

Wystartowały wiosenne działania promocyjne zmywarek marki Bosch (BSH) we współpracy z marką Finish. Działania potrwają do 30 kwietnia. Centralnym punktem działań jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania będzie 25 nagród w postaci zwrotu ceny zakupionej zmywarki. Działania wspierać będzie kampania w TV i online.
W ramach konkursu konsumenci muszą odpowiedzieć na pytanie "Jak zachęcisz do zakupu zmywarki?”. Najlepsze odpowiedzi otrzymają nagrody w postaci 25 zwrotów ceny zakupionej zmywarki. Konkursowi poświęcona została specjalna strona, na której znaleźć można informacje na temat nowych funkcji: PerfectDry, Suszenie Extra, MachineCare, Silence i GlassCare. W czasie trwania kampanii do każdego zakupionego urządzenia dodawany będzie płyn nabłyszczający Finish Shine & Protect 400 ml.
Działania promujące opierać się będą na kampanii TV, obejmującej wybrane stacje ogólnopolskie i tematyczne. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: HyperCrew (materiały POS), za produkcję spotu telewizyjnego - Tag Worldwide, za realizację kampanii online - Hypermedia, za stworzenie mechanizmu konkursowego - HyperCrew, a za zakup i planowanie mediów - Zenith.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.