Nat Geo Wild promuje "Miesiąc z wielkimi kotami"

To największa kampania marketingowa stacji.

Kanał Nat Geo Wild rozpoczął kampanię promującą programy przyrodnicze z cyklu "Miesiąc z wielkimi kotami". To wydarzenie telewizyjne wspiera największa jak dotychczas kampania marketingowa, obejmująca m.in. silną promocję na kanałach z portfolio Fox Networks Group Poland, aktywności w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), na wybranych platformach internetowych oraz w radiu. Kampania ma dwa etapy. Pierwszy to faza teaserowa w wybranych mediach.

W promocję "Miesiąca z wielkimi kotami" aktywnie włączyła się platforma UPC, organizując wspólnie z Nat Geo Wild szereg aktywności informacyjnych oraz konkursów.

Komunikacja "Miesiąca z wielkimi kotami" obejmuje nie tylko promocję programów, ale także współpracę z WWF Polska w ramach społecznej odpowiedzialności marki.
Koncepcja i kreacja kampanii powstała dzięki współpracy działu marketingu Fox Networks Group Poland z agencją Grey oraz domem mediowym Mindshare, który odpowiada także za zakup i planowanie mediów. Działania PR wspiera agencja Charyzma.

Budżet kampanii nie został podany.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.