Grupa Żywiec poszerza markę miksów piwnych Dziki Sad

Za wsparcie reklamowe odpowiadają agencje 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, poszerza wprowadzoną w ubiegłorocznym sezonie markę miksów piwnych Dziki Sad o kolejny wariant – o smaku śliwkowym. Dziki Sad to napoje będące mieszaniną piwa (60 proc. składu) i napoju o smaku śliwki (40 proc.), o 4,5-proc. zawartości alkoholu, sprzedawany w butelkach o poj. 400 ml.

Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży - ich niezastąpionych pomocników.

Kampanię telewizyjną nowości Grupy Żywiec przygotowała agencja 2012. To już kolejna marka, której obsługę marketer powierzył tej agencji - od listopada ub.r. odpowiada ona za obsługę flagowej marki Żywiec. Za działania w internecie i social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Just.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.