Margaryna Kasia startuje z konkursem kulinarnym

Margaryna z portfolio Unilevera zachęca do wiosennych wypieków.

Marka margaryny do pieczenia Kasia startuje z wiosennym konkursem, którym chce zachęcić do wspólnego gotowania i pieczenia. Aktywacja konsumencka rusza pod hasłem "Cukiernia Kasi". W konkursie może wziąć udział każdy, kto zna przepis na perfekcyjny wypiek: efektowny i prosty w przygotowaniu. Konsumenci mogą zgłaszać konkursowe propozycje na specjalnej stronie internetowej. Akcja potrwa do 15 marca.
Aby wziąć udział w konkursie, należy założyć konto na stronie WWW i dodać przepis na ciasto, w którym wykorzystuje się margarynę marki Kasia. Spośród nadesłanych przepisów członkinie jury - Julia, autorka bloga Wrząca Kuchnia, oraz Asia, autorka bloga Odczaruj Gary - wybiorą 20 najciekawszych przepisów. Zostaną one opublikowane w dostępnym dla wszystkich kulinarnym e-booku zatytułowanym "Upiecz bliskim wiosenną radość”.
Inicjatorem konkursu jest producent kostki do pieczenia Kasia – Unilever.
Organizatorem aktywacji jest Socializer SA. Za opiekę PR odpowiada agencja Yellowcups.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.