McDonald’s pierwszym marketerem z reklamą na Instagram Stories w Polsce

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution (OMD Group), kreacja przygotowana została przez DDB & Tribal.

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania na nowym placemencie dostępnym dla reklamodawców w aplikacji Instagram - Instagram Stories. Jest to część kampanii promującej ofertę kaw McDonald’s. Kampania jest wpisana w komunikację #mamsmakanamaka, w ramach której McDonald’s prowadzi wizerunkowe działania marki na Instagramie.

Stories to funkcjonalność wprowadzona przez Instagram w połowie ubiegłego roku i do tej pory nie było możliwości wykorzystywania jej w kampaniach realizowanych w naszym kraju. Możliwość ta została uruchomiona z początkiem marca. Instagram Stories w wersji dla reklamodawców pozwala na publikację treści wideo lub zdjęć, które pojawiają się pomiędzy organicznymi postami (stories) osób, które obserwujemy w aplikacji. Obecnie z Instagram Stories korzysta globalnie 150 mln użytkowników.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution (OMD Group), kreacja przygotowana została przez DDB & Tribal.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.