Deichmann zaczyna nową kampanię z udziałem Margaret [wideo]

Działania realizują LiquidThread i Starcom.

Ruszyła wiosenna kampania marki Deichmann pod hasłem "#DziewczynyRządzą". Bohaterką spotów promujących nową, miejską kolekcję butów jest Margaret.

Oprócz reklamy telewizyjnej w ramach zintegrowanych działań realizowane będą również m.in. kampanie bannerowe, promocja w mediach społecznościowych, reklama OOH, social PR oraz aktywacja. W ramach tej ostatniej - na stronie www.dziewczynyrządzą.pl - użytkowniczki same zdecydują, jaki rabat na buty zostanie wprowadzone do sklepów Deichmann na weekend.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. "#DziewczynyRządzą" to czwarta wspólnie realizowana kampania agencji i marki Deichmann. Produkcją spotu zajął się dom Tango Production. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.