Adam Nawałka ponownie w reklamach Leroy Merlin [wideo]

Adam Nawałka ponownie w reklamach Leroy Merlin [wideo]

XBrand Sponsoring reprezentujący Adama Nawałkę doprowadził do podpisania umowy dotyczącej wykorzystania wizerunku selekcjonera piłkarskiej reprezentacji Polski w działaniach komunikacyjnych marki Leroy Merlin. Pierwszy etap komunikacji reklamowej z udziałem selekcjonera "Komu kibicuje Adam Nawałka" pojawił się w listopadzie 2016 r. Obecnie rusza druga odsłona kampanii oficjalnego sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski – "Wielka Urodzinowa Loteria Leroy Merlin”. Komunikacja wykorzystuje wizerunek trenera w spotach reklamowych TV, ich adaptacjach w internecie oraz w materiałach POSM w sklepach.

Klienci Leroy Merlin mogą wygrać w loterii m.in.: 270 tys. zł na mieszkanie, pięć samochodów marki Opel Meriva, 100 podwójnych biletów na mecz polskiej reprezentacji piłkarskiej, 13 tys. bonów zakupowych oraz ponad 90 tys. produktów.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Engine. Produkcją zajęło się Dynamo. Media zaplanowały i kupiły domy Starcom i Mets.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.