Vegeta startuje z nową kampanią

Marka z portfolio Podravki chwali się naturalnością.

W marcu ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca markę Vegeta z portfolio Podravki. Reklamy w telewizji, prasie oraz internecie mają prezentować konsumentom nową twarz marki. Wyróżniki nowej komunikacji mają opierać się na kreatywności i energii, a także przypominać, że z gotowania można czerpać radość.
Spot będzie emitowany we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych. Promuje m.in. nowość produktową - Vegetę do mięs i inne produkty z portfolio marki.
Spoty Vegety do mięs można zobaczyć również w kanale YouTube. W ramach prowadzonej kampanii Vegeta obecna będzie również w prasie, gdzie umieszczone zostały porady kulinarne i przepisy. Uzupełnieniem działań w mediach będą kampanie outdoorowe oraz stoiska z hostessami promującymi Vegetę w sklepach.
Producent zapewnia, że przyprawa nie zawiera glutaminianu sodu, sztucznych barwników, konserwantów ani dodatku mąki.
Jak zapewnia biuro prasowe, kreacja kampanii to dzieło wewnętrznego teamu producenta. Innych szczegółów kampanii nie podano.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.