Olx reklamuje się jako serwis rekrutacyjny

Internetowy serwis z ogłoszeniami promuje się w nowej formie.

Należący do południowoafrykańskiego koncernu medialnego Naspers internetowy serwis z ogłoszeniami drobnymi Olx.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje się jako miejsce do zamieszczania i wyszukiwania ofert pracy.

Kampanię pod hasłem „Wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika i pracę” przygotowała agencja reklamowa Walk. Spot oglądać będzie można w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w serwisach YouTube i Facebook. Kampania potrwa do końca kwietnia br. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Olx deklaruje, że aktualnie ma ponad 100 tys. ofert pracy w kilkudziesięciu kategoriach, a co miesiąc serwis odwiedza blisko 3,5 mln poszukujących pracy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.