Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk

Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy producent piwa w kraju, rusza z ogólnokrajową kampanią reklamową marki Leżajsk. Podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej komunikacji marka nawiązuje do regionu swojego pochodzenia, czyli Podkarpacia. W tym sezonie producent wspiera reklamowo dwa jej warianty: Leżajsk Chmielowe i Pszeniczne.

Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja reklamowa Just. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.