19°Południk przygotował nową komunikację marki Palma [wideo]

Rusza ogólnopolskie wsparcie reklamowe.

Ruszyła nowa kampania marki Palma (Bielmar) pod hasłem "To co dobre, bez ciebie się nie zrobi”. Działania prowadzone są w telewizji, internecie, prasie i sklepach. Jest to pierwsza ogólnopolska kampania wprowadzająca nową platformę komunikacji marki autorstwa kolektywu 19°Południk.

W nowym pozycjonowaniu Palma zwraca uwagę na to, że najważniejsze w pieczeniu nie są sam proces pieczenia i efekt w postaci bardziej lub mniej idealnego ciasta, ale to, kto go robi, dla kogo i dlaczego.

Za zakup mediów odpowiada Five Media, za działania PR Zaza Media. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.