Biedronka rusza z akcją "Super zwierzaki" [wideo]

Akcja promowana jest również w internecie oraz social mediach, na uruchomionym testowo profilu w serwisie Facebook pod nazwą BiedronkaCodziennie.

Biedronka rozpoczęła kampanię promującą akcję "Super zwierzaki”. Będzie ona prowadzona w telewizji, internecie oraz w sklepach. Potrwa do 30 kwietnia br. i podzielona będzie na kilka etapów poświęconych różnym elementom akcji.
  
Spot reklamowy promujący akcję emitowany jest we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych oraz w serwisie VOD.pl. Akcja promowana jest również w internecie oraz social mediach, tj. na uruchomionym testowo profilu marki w serwisie Facebook pod nazwą BiedronkaCodziennie, gdzie dostępne są gry oraz materiały wideo poświęcone akcji. Za moderację na Facebooku odpowiada agencja Isobar. Materiały reklamowe dostępne są także w sklepach, gazetkach reklamowych oraz wydawanych przez sieć magazynach "Kropka TV” i "Mój Pies i Kot”.

Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.

Ewa Woźniak 57 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.