Królewskie z limitowaną edycją dzielnicową

Puszki zaprojektowało Wilk Studio.

Królewskie (Grupa Żywiec) startuje z nową kampanią poświęconą każdej dzielnicy w Warszawie. Na 18 wzorach znalazły się graficzne interpretacje miejsc i symboli charakterystycznych dla poszczególnych dzielnic. Dodatkowy 19. wzór z symbolem syrenki poświęcony jest całej stolicy.

Projekt jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii
dzielnicowej. Pojawił się na billboardach i muralach - przy stacji Metra Politechnika i przy ul. Tamka.
Marka jest aktywna również w kanale digital. W ramach aktywacji "Królewskie rewiry" zaprosiła konsumentów do odkrywania Warszawy oraz poznawania symboli
uchwyconych na puszkach i muralach. W konkursie można sprawdzić swoją znajomość Warszawy oraz wygrać "dzielnicowe" nagrody. W promocję puszki i
"Królewskich rewirów" zaangażowani są również warszawscy influencerzy.

Puszki zaprojektowało Wilk Studio, za aktywację konsumencką oraz działania w kanale digital odpowiada agencja Twin.digital Collective, a za projektem i realizacją murali stoi Good Looking Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest, dzielnicową kampanię OOH marki Królewskiego przygotowała agencja Just, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.