Nowy Lech Lite będzie wspierany kampanią

Premierę nowego wariantu będzie wspierać aktywność reklamowa w telewizji, OOH, prasie i digitalu.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, poszerzy jedną z kluczowych swoich marek Lech o nowy wariant - Lech Lite. Będzie to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5 proc.). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, ma wyróżniać się łagodnym smakiem (propozycja dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką). Jasna kolorystyka i nowoczesny design mają podkreślać lekkość i wysoką jakość produktu. Design puszek i butelek przygotowała agencja Czteryczwarte.

Premierę nowego wariantu producent zamierza wesprzeć kampanią reklamową - spot reklamowy pojawi się w telewizji w maju. W planie są także działania OOH oraz w prasie, digitalu, social mediach i punktach sprzedaży. Za kreację i przygotowanie spotu TV, OOH oraz prasy odpowiada agencja GPD. Spot wyprodukował Dynamo Film. Planowaniem i zakupem mediów dla Kompanii Piwowarskiej zajmuje się dom mediowy Zenith. Aktywacje w internecie i social media poprowadzi agencja Lubię To.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.