Rusza pierwszy etap kampanii Frugo

Ma on charakter aktywacji konsumenckiej.

"Weź wybluzuj” to pierwszy etap zaplanowanych na rok 2017 działań dla marki Frugo (FoodCare). W nowej aktywacji położono nacisk na aspekt wizerunkowy marki, która na nowo ma trafić w gust nastoletnich fanów. Aby tego dokonać, agencje OS3 i H2O Creative zaprosiły do współpracy trójkę influencerów, którzy stali się twarzami kampanii - Lisie Piekło, Mietczyńskiego oraz Kalucha.

W ramach aktywacji każdy konsument ma szansę wygrać jedną z 900 bluz, nie tylko dla siebie, ale i swojej ekipy. Bluzy zostały wyprodukowane przez polską markę Mr. Gugu & Miss Go. Jednak same projekty zostały stworzone przez designerów agencji, którzy inspirowali się smakami Frugo oraz influencerami.

Agencje w ramach działań wokół aktywacji przeprowadziły sesję zdjęciową oraz przygotowały serwis www.frugowekipie.pl.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.